Get By

Mun asu:
kengät-seppälä
takki- vero moda
tunika- kappAhl
                                                                 



AH! Nyt on konsertti ohi, jota mä niin kauan pelkäsin, ja eihän se menny niin hyvin meidän tasoon nähden, mutta sille ei voi mitään. Hauskaa meillä oli! Samoin äiti tuli Hollannista kotiin  ja toi mulle tuliaisena ihanan sormuksen ja tosi kivat ns, kynsitussit, joilla saa tehtyä tosi hienoja kuvioita! Oon nyt testaillu muutamia, mutta ootan vaan sitä, että pääsen aina tekemään uusia! Mulla on muuten nyt aika melko tiukalla, sillä meillä on kamalasti kokeita ja nää kiekon mm- kisat sotkee aikataulua mukavasti koska itse tosiaan lähden katsomaan niitä nyt ensiviikon maanantaina ja tiistaina ja sillon on juuri sellainen mukava ruuhka, mutta ei se mmitään, se on sen arvoista! Nyt kuitenkin jatkan youtuben geoblokkauksen purkua, joten Adios! ps, tää video on ihan huippu!!

11 kommenttia:

  1. Miten sen geoblokkauksen saa purettua, onko antaa neuvoja?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis tapoja on monia, voit joko maksullisesti tai sit ihan vaan yksinkertaisimman kautta, eli ideanahan on käyttää toisen maan nettipalvelinta, mutta itelläni on Espanja :D mut siis lataat ensimmäisenä google chromen (jos sulla ei sitä jo valmiiks ollu), ja sietlä storesta lataat "youtube unblocker"- ohjelman ja sit pitäis näkyä, meet sit tubessa siihen syöte- kohtaan :) ilmottele saitko näkyviin!

      Poista
  2. niin siis youtube.com/icehockey on osote josta löytyy sit ottelut!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii siis tosiaa sieltä! Mä luulin, että se purku olis ollu hankalampi, mut se oli oikeesti tosi yksinkertaista! Miltä palvelimelta te oo ootte kattonu kun mun siskokin kattoo jostain Filippiineiltä? :D

      Poista
  3. Oli muuten hyvä konsertti teillä, kiitos ssitä. Luku-intoa vaan kokeisiin, kyllä se siitä helpottaa kohta ja kesäloma koittaa.

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia sulla :) kuka on tuo ruskeahiuksinen tyttö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, kahdesta ekasta kuvasta mun pitää antaa kunniat Sanille! eli siis juuri tuolle kuvien ruskeahiuksiselle tytölle! :D sanin blogiin pääset tästä :http://overthecolourfulrainbow.blogspot.com/

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. iha mahtava toi video! :D ootte kauniita :3

    VastaaPoista