we throw ourselves


 Sade- ja myrskysäästä huolimatta, päästiin lomille ja no ihan hyvällä keskiarvollakin pääsin! Ehkä oon liian tiukka itelleni, mutta toisaalta oon ihan tyytyväinen! Kevätjuhlan jäkeen lähdettiin Sanin kanssa etsimään paikkaa, missä voidaan vietellä mun viimeiset päivät suomessa, ja tämän tuloksena kierrettiin märkinä sateessa varkautta ympäri ja päädyttiin prisman ja mäkkärin kautta H&M:lle sovittelemaan vaatteita.
Äsken sitten tulin kotiin yhdistä ylppäreistä ja nyt mulla onkin illan ohjelmassa loppujen tarvaroitten pakkaaminen ja sit nukkumaan! Nyt Adios ja seuraavat postaukset tuleekin Englannista! :)






12 kommenttia:

  1. Minua ihan hirvittää se teidän Englantiin meno. Olkaa sitten immeisiksi ettei tule haavereita. Onnea koulumenestyksestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kannata huolehtia liikoja!! ollaan, ja kiitos! :))

      Poista
  2. ihanaaa matkaa muru <3 pidä hauskaa ja tuo liigaa tuliaisia (; no ei läppä! mut elä täysil! :D (y)

    VastaaPoista
  3. pidä hauskaa siel englannis ja ota paaaljo kuvia! :)

    VastaaPoista
  4. Mikä sun keskiarvo oli? Itellä oli 9,0 ja toisaalta oon tyytyväinen mutta toki parempikin kelpais. Meijän koulussa on aika hyvä taso kun luokan parhaan keskiarvo oli 9,8.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mun ka oli 9,2 mutta on meilläki se taso korkeella ku koulun paras oli tasan 10....:D

      Poista
  5. YOU LIAR mitää postauksia ei oo kuulunu :--(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla ei oo aikaaa kirjottaa1!!!! ok, jospa mä tänää yrittäsin väsätä.....;))

      Poista
  6. Oot tosi nätti ja kivan yksinkertanen ulkoasu:)

    http://www.sailamarian.blogspot.com/
    käy kattelees jos ehit:)

    VastaaPoista