tää kesä

.... on ollu lyhyt, ihana ja huikee, mutta loppuu kohta. Tänään oli mun viimenen työpäivä ja nyt kun oon järkkäilly mun synttärijuhlia niin uni vois oikeesti olla kiva kaveri! Mutta ei tässä mitään, haudassa ehtii levätä!
Kävin myös pyörähtämässä yhdellä torilla "epävirallisena-virallisena" valokuvaajana, kun siellä järkättiin laulukilpailu. Hengasin siinä sitten samalla kaverin kanssa, joten mun kuvailu jäi aika vähäseen, mutta oli ihanaa päästä asettelemaan ihmisä kuvaa varten! Mutta huh, antteks tämäkin postaus jää nyt vajavaiseks, mutta uni olis tosiaan kivaa joten kuvia, olkaapa hyvä!

                                     ostin shortsit- H&M 7,95€




3 kommenttia:

  1. ihania kuviaa! :)

    http://biteofmylife-pauli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia ja noi o superkivat noi shortsit! : )

    VastaaPoista
  3. hahahahahaha nice toi viimene kuva!! xD ...oon taitava veneen ohjaaja..

    VastaaPoista