Niille jotka yksin kulkee

Mukava ja rento TET- viikko on nyt ohi ja sain kyllä mukavia kokemuksia tuosta työelämästä kauppahommien parissa, koska pääsin ns, oikeisiin asiakaspalvelu hommiin, eikä mun duuni ollut raskasta, varsinkaan Pieksämäellä, jossa istuin auringossa kaikessa rauhassa. Mun "työkaverit" oli todella mukavia joiden  kanssa tulin hyvin juttuun ja toisaalta harmittavaa, että tää mun oleilu tuolla toisella liikkeellä kesti näin vähän, koska juttua olis riittäny melkeimpäs kaikkien, myös alakerran tekniikan poikien, kanssa vaikka kuinka paljon! Nyt kuitenkin olen palannut kotiin ja ajattelim jataa tässä teille muutaman kuvan mitä tuolla reissulla tuli otettua :)











ainii, toki mun matkaan tarttu jotain kivaa ja sainkin nää Adidas Superstar || kengät tosi edullisesti! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti