Onko menty jo hukkaan



Opasta mua aurinko, mä pelkään pimeää. Polta jo pois ahdinko mä kaipaan elämää. Näytä mulle tie aurinko, sun uuteen aamuun. Kaikki tää murhe ja vahinko sun tuuleen haihtuu.


Näin se on Reinon sanoin, aurinko tekee mielen iloiseks! Ulkona on ollu koko päivän ihan jumalaisen ihana sää ja oon kyllä nauttinu siitä. Paremmin ehkä vielä, jos olis ollu kavereita mukana, mutta sille mä en ovi mitään koska en asu missään ihan keskustassa. Ainoa asia mistä oon stressannu on mun tulevan kielikurssin vakuutus- ja sääntölappuset, mistä mulla ei ollu oikeestaan tietoo ja kun kahden viikon päästä on lähtö, niin alkaa tulemaan kiire. Mutta ei se mitään, nyt rillataan ja illalla sit euroviisut!






2 kommenttia:

  1. minne sä meet kielimatkalle ja moneksko viikoks?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä lähen Englantiin Torquayhyn ja kolme viikkoo ollaan siellä+ sit pariisin reissu :)

      Poista